Blog
Už niekoľko rokov ľudia hľadajú bývanie prostredníctvom internetu, nikto už nelistuje inzerát v novinách, a preto je zaujímavá webstránka realitnej kancelária kľúčová. Neaktívna, pomalá či zastaraná webová stránka návštevníkov razom odradí. Predstavujeme vám zopár kľúčových prvkov, ktorými by mala disponovať vaša webová stránka, aby ste návštevníkov udržali čo najdlhšie, prinútili ich akcii, a zároveň pôsobili profesionálne a dôveryhodne. Nie všetky prvky si dokážete nastaviť sami, ale my vám s nimi radi pomôžeme.
1. Kvalitné fotografie
Či už pôjde o snímky nehnuteľností, alebo obrázky na webe, mali by byť vo vysokej kvalite. Dajte si záležať aj na rozmeroch, nech sú jednotné. Ak je napríklad fotka obývacej izby odfotená na šírku, aj kúpeľňu odfoťte rovnako. Neznamená to, že na nafotenie každej nehnuteľnosti musíte zavolať fotografa s profesionálnou elektronikou, ale snažte sa, aby fotky neboli rozmazané, “rozťahané” či nezaostrené.
2. Interaktívne tlačidlá
Plná funkčnosť stránky je samozrejmosťou, ale skúste ju posunúť ešte o úroveň vyššie. Využite interaktívne tlačidlá, ako napríklad ikona domčeku presunie návštevníkov na predaj a prenájom domov, ikona telefónu ich odkáže na vaše kontaktné údaje alebo logo Facebooku a Instagramu ich presmeruje na vaše sociálne siete.
3. Rýchlosť
Načítanie webovej stránky by nemalo trvať dlhšie ako 3 sekundy. Neodlákajte si kvôli tejto banalite svojich klientov. S nastavením rýchlosti vám radi pomôžu naši zamestnanci. Taktiež si rýchlosť webu dokážete aj sami skontrolovať cez aplikáciu Page Speed od Googlu. Ukáže vám, ktorá podstránka je pomalá, čo ju zdržuje a čo treba vylepšiť.
4.Responzivita
Responzivita webovej stránky znamená, že sa prispôsobí každému zariadeniu (počítaču, smartfónu, tabletu…) a každej veľkosti okna. Ide o základné nastavenie, ktoré však dokáže naštvať klientov, pretože ak musia posúvať stránku z boka na bok, aby videli fotku domu, jeho adresu a ďalšie informácie, tak si radšej prezrú reality vašej konkurencie. Veď predsa, základom každej stránky by mala byť jeho jednoduchá ovládateľnosť.
5. Animácia
Ďalším vizuálne atraktívnym prvkom webu sú animácie stránok. Pri skrolovaní webu môžu jednotlivé obrázky a texty prilieť, objaviť sa… Stále však platí, všetkého s mierou. Nedávajte príliš komplikované animácie, nekombinujte viaceré typy, jednoducho, nech to nevyzerá ako prezentácia zo základnej školy. Chcete predsa pôsobiť dôveryhodne a profesionálne.
6. 360° vizualizácia
Jedným z najmodernejších prvkov na webe realitných kancelárií je vizualizácia nehnuteľností. Vďaka 360° zobrazeniu, môžu klienti virtuálne vstúpiť do domu či bytu a prezrieť si ho z každého uhla. Vidieť môžu aj 3D zobrazenie domu, kvôli čomu si dokážu lepšie predstaviť svoje budúce bývanie. Fotky dokážu skresliť priestor, no vďaka panoramatickému zobrazeniu nehnuteľností si klienti lepšie dokážu vybaviť rozloženie či plochu domu.
Všetky tieto prvky, ale aj mnoho viac poskytujeme zákazníkom v našej spoločnosti. Naši programátori pre vás vytvoria web na mieru, ale môžete si vybrať aj z predvolenej šablóny skladacka.realvia.sk. Pozrite si niektoré naše webstránky, ktoré sme vytvorili www.pegasreal.sk (na mieru) alebo www.vassereality.sk (podľa šablóny). Zavolajte nám na tel. č. +421 918 699 666 alebo nám napíšte email na info@realvia.sk.
Všetky články

Ako má vyzerať moderná webstránka realitnej kancelárie?
Všetci hľadajú inzeráty na internete, a preto je web realitnej kancelárie kľúčový.

Reprezentujte realitnú kanceláriu na kvalitne spracovanom webe!
Prezradíme, ako taký web vyzerá.

Využívate pre svoje podnikanie newslettre?
Prečítajte si o jednom z najefektívnejších nástrojov v online marketingu