Blog
Chcete vybudovať jedinečný vzťah so zákazníkom? Potom by ste nemali zabúdať na e-mailový marketing. Na prvý pohľad sa síce môže zdať, že v dnešnej dobe vedú jednoznačne sociálne siete, ale povedzme si na rovinu. Takmer každý z nás využíva e-mail. Alebo máte naopak pocit, že takéto oslovovanie ľudí patrí k zastaralým formám? Mýlite sa. Až 9 z 10 ľudí otvorí denne svoj e-mail a to už celkom ujde, však?
Silu posielania newslettrov určite nepodceňujte. Máte e-shop? Informujte svojich zákazníkov o aktuálnych zľavách či novinkách. Alebo ste rozšírili svoje portfólio služieb? Povedzte o tom svojej cieľovej skupine. Určite sa nepripravte o skvelú možnosť, ako získať, udržiavať či informovať svojich klientov o tom, čo máte nové. Vďaka zasielaniu newslettrov si tak nielen, že vytvárate povedomie o svojej značke, ale budujete si aj dôveru. Ak vás zákazník pozná a dôveruje vám, je to už len krok k tomu, aby spravil to, čo od neho žiadate. Podľa štatistík Convince&Convert, až 44% ľudí uskutoční nákup aspoň raz ročne práve vďaka tomu, že pravidelne dostáva a číta e-maily. A to už stojí za pozornosť.
Dbajte preto o kvalitný obsah a posilnite svoj vzťah so zákazníkom. Ak už človek navštívi váš web, a súhlasí s odberom newslettrov, s veľkou pravdepodobnosťou ste ho zaujali. Ponúknite mu kvalitný obsah, či napríklad zľavu pri prvom nákupe. Existuje mnoho spôsobov, ako ho motivovať k nákupu. Či už je to vernostný program, darček zdarma alebo ide o zľavové kupóny. Kto ich predsa nemá rád, že? Poskytnite mu pridanú hodnotu a buďte o krok vpred oproti konkurencii.
Okrem toho zákazníkom v newslettri pridajte odkaz na váš Facebook či Instagram, a viete si tak jednoducho a rýchlo rozšíriť svoju komunitu ľudí, ktorí vás už nejaký ten čas sledujú. A čo bonus navyše? V prípade, že im ponúknete zaujímavý a nevtieravý obsah, je to jednoduchá cesta, ako si zvýšiť návštevnosť vášho webu. V žiadnom prípade ich ale nespamujte každý deň. Veľmi ľahko tak môžete prísť o relevantných, možno už stavajúcich zákazníkov. Využite e-mailový marketing a newslettre vo svoj prospech a vybudujte si komunitu ľudí, ktorí sa možno časom stanú vašimi vernými zákazníkmi.
Ak by ste potrebovali s marketingom, či e-mailovým marketingom pomôcť, sme tu pre vás. Kontaktujte nás na: info@realvia.sk.
Všetky články

Ako má vyzerať moderná webstránka realitnej kancelárie?
Všetci hľadajú inzeráty na internete, a preto je web realitnej kancelárie kľúčový.

Reprezentujte realitnú kanceláriu na kvalitne spracovanom webe!
Prezradíme, ako taký web vyzerá.

Využívate pre svoje podnikanie newslettre?
Prečítajte si o jednom z najefektívnejších nástrojov v online marketingu